20 صدا

دانلود آهنگ جدید

20 صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید عرفان حال من خوبه


موزیک رپ عرفان بنام حال من خوبه با بهترین کیفیت MP3 320 همراه با تکست آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 128
Download New Music By Erfan – Haleh Man Khoobeh With Text And Direct Links On 20Music
دانلود آهنگ جدید عرفان حال من خوبه

متن آهنگ حال من خوبه عرفان

********
حال من خوبه چرا ناراحتی حال من خوبه
مگه دعواها کار من بوده تو که هر چیز خوب داری مال من بوده
حال من خوبه مال مالی مال مشروبه
گاهی عالی گاهی بد خوبه جای خالی جای وقت بوده
انگار قفل شدم سر جای قبل یه قدم میرم جلو یه قدم عقب
♫♫♫♫♫♫
یه هفته اس میرم تا صبح یه سره از شب یه سره میدم قول یه ذره عوض میشم
بعد دو قولوپ سری قول و پس میدم یعد دو تا پک سری یوهو بد میشم
بعد دو تا چخس سریع تورو رد میشن نمیشم درست مریضیام از ریشن
گفتم منو هل نده این بحثای الکی با منه قُد بده
من عشق میخوام ولی باتو جنگه قدرته فرصتش خالی کردنه عقدته
♫♫♫♫♫♫
حال من خوبه چرا ناراحتی حال من خوبه
مگه دعواها کار من بوده تو که چیز خوب داری مال من بوده
دیوونم کردی تو دیوونه دیوونگیات بام میمونه
داغونم کردی تو نابودم کردی و فکر کردی اینجوری میمونه
حالا آزادم هر جا برم تو قفس نبود هیچوقت جای من
♫♫♫♫♫♫
دادمت رفتی من آره به سختی و ناراحتی خوبه حال من
بابا راحت باش چرا حرص بدیم همو ساعت ها
تموم شدن راه حل ها کی عشق رفت اومد عادت جاش
همه اش آماره و اسم دورم میخواستم آرامشو حس کنم
شبا بالشو بات نصف کنم باهات راحت باشم مث خودم
♫♫♫♫♫♫
همه اش ماله تو نفس ماله من از اولشم نبود تو قفس جای من
خسته نمیشم من از هوسای بد اصلا نمیخوام کنم عوض جای الانو
وقتی ممکنه که بمیریم ما هر آن و وقتی معلوم نیست که ببینیم ما فردا رو
مگه دیوونم بگذره به جنگ با تو آره بشین جواب بدم زنگاتو
زندگی خوبه اگه من بخوام برنامه شب و روزام هر چه من بخوام
♫♫♫♫♫♫
حالم خوب خوبه گرچه راهت دور دوره میرسه به گوشت قهقه خنده هام
خودتو بکش بگیری توجه الکی بخندی و بگیری تو عکس و
پشت خنده هات بریزی تو اشک و غلو و همه اش پز ببین دیگه بس کن
نمیخوام ببینمت ولی گاهی مجبورم جای ببینمت سری راهی ام خونه ام
میگی مغرورم آره بدجورم با خودم لج بودم تورو کردم هم خونه ام
♫♫♫♫♫♫
حال من خوبه چرا ناراحتی حال من خوبه
مگه دعوا ها کار من بوده تو که هر چیز خوب داری مال من بوده
دیوونم کردی تو دیوونه دیوونگیات بام میمونه
داغونم کردی تو نابودم کردی و فکر کردی اینجوری میمونه
حالا آزادم هر جا برم تو قفس نبود هیچوقت جای من
♫♫♫♫♫♫
دادمت رفتی من آره به سختی و ناراحتی خوبه حاله من
********

آهنگ عرفان حال من خوبه

  • ۹۶/۱۲/۲۴
  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی