20 صدا

دانلود آهنگ جدید

20 صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

امیر عباس گلاب باید ببخشمت

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب باید ببخشمت

Download New Music By Amir Abbas Golab – Bayad Bebakhshamet With Text And Direct Links On 20Music
دانلود آهنگ امیر عباس گلاب باید ببخشمت

دانلود با موضوع دانلود آهنگ امیر عباس گلاب باید ببخشمت با دو کیفیت متفاوت 320 و 128 برای شما همراهان همیشگی 20 موزیک قرار گرفته است با دانلود آهنگ امیر عباس گلاب باید ببخشمت لذت ببرید

خواننده این کار امیر عباس گلاب می باشد

لطفا برای جدیدترین آهنگ ها هر روز به ما سر بزنید

متن آهنگ باید ببخشمت امیر عباس گلاب

********
باید ببخشمت قلبم ولی منو یاری نمیکنه
هی بغض میکنم اشکام ولی برام کاری نمیکنه
از بغض تو صدام با این خستمو باید ببخشمت
باید از این روزام صد سال بگذره شاید ببخشمت شاید ببخشمت
زخم زبونی که افتاده رو صدام هیچ اتفاقی نیست

♫♫♫♫♫♫
خیلی عوض شدم از مهربونیام اصلا سراغی نیست
هرکاری میکنم حرفاتو هیچی از یادم نمیبره
هنوز تو رویاهام همرنگ چشماته چشمای
دخترم من تا قیامتم حتی ببخشمت از یاد نمیبرم
زخم زبونی که افتاده رو صدام هیچ اتفاقی نیست
♫♫♫♫♫♫
خیلی عوض شدم از مهربونیام اصلا سراغی نیست
هرکاری میکنم حرفاتو هیچی از یادم نمیبره
هرکی میاد میگه باید ببخشمت اینجوری بهتره
اما کی میدونه این حال و روز من چه حال و روزیه
اینکه تا آخرش من پات موندمو اینکه تو جا زدی
♫♫♫♫♫♫
وقتی از اولش میخواستی رد بشی واسه چی اومدی
زخم زبونی که افتاده رو صدام هیچ اتفاقی نیست
خیلی عوض شدم از مهربونیام اصلا سراغی نیست
هرکاری میکنم حرفاتو هیچی از یادم نمیبره
********

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی