20 صدا

دانلود آهنگ جدید

20 صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ برای جشن تولد دختر از بنیامین ذاکری
آهنگ شاد تولد بنیامین ذاکری دخترم با بهترین کیفیت MP3 320 + متن آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 128
Download New Music By Benyamin Zakeri – Dokhtaram With Text And Direct Links On 20Music
دانلود آهنگ برای جشن تولد دختر از بنیامین ذاکری

متن آهنگ برای جشن تولد دختر

********
دخترم چشمای معصوم تو رو نمیزارم کسی از من بگیره
تو دلیل این نفس کشیدنی تو نباشی دل من هی میگیره

دانلود آهنگ برای جشن تولد دختر از بنیامین ذاکری

توی این شبای بی ستارگی تو برام ستاره ای خوب میدونی
کاری کردی که بخندم با نگات تو برام بخند تا هر جا میتونی
سمت من بازم بیا که داشتنت بهترین حس تموم عمرمه
♫♫♫♫♫♫
تو رو داشتن مثل خموابی میمونه از تو خوندن واسه هر لحظه کمه
دخترم چشماتو وا کن تا صدات بازم از نگاه تو جون بگیره
تا نشم خسته از این دنیا بد که دوباره دلم آروم بگیره
تو برام معنی زنده بودنی تو رو تا ابد تو قلبم میزارم
تو دلیل این نفس کشیدنی با تو من عشقای دنیا رو دارم
♫♫♫♫♫♫
عشق من تویی که با هر نفست انگاری صاحب خوشبختی منم
دخترم با تو قشنگه زندگی وقتی باشی دل به دریا میزنم
********

  • ۹۷/۰۵/۰۷
  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی