20 صدا

دانلود آهنگ جدید

20 صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

اددی عطار رد پا

Download New Music By Eddie Attar – Rade Pa With Text And Direct Links On 20Music
دانلود آهنگ اددی عطار رد پا

دانلود با موضوع دانلود آهنگ اددی عطار رد پا با دو کیفیت متفاوت 320 و 128 برای شما همراهان همیشگی 20 موزیک قرار گرفته است با دانلود آهنگ اددی عطار رد پا لذت ببرید

خواننده این کار اددی عطار می باشد

لطفا برای جدیدترین آهنگ ها هر روز به ما سر بزنید

متن آهنگ رد پا اددی عطار

********
من جوری میرم که رد پا جا نذارم
جوریکه تو یکی نتونی بیای دنبالم
من جوری میرم که رد پا جا نذارم
جوریکه تو یکی نتونی بیای دنبالم
اینا همش خاطرس میخوام از این جا برم

♫♫♫♫♫♫
گذشتمون که گذشت نمیخوام یادش کنم
اصا تو کی بودیو هوامو تلخ کردیو
بجز شکستن من چیزی بلد نیستیو
من جوری میرم که رد پا جا نذارم
جوریکه تو یکی نتونی بیای دنبالم
♫♫♫♫♫♫
من جوری میرم که رد پا جا نذارم
جوریکه تو یکی نتونی بیای دنبالم
ی حسی هست که اصلا نمیذاره بمونم
ی حالی دارم انگار همیشه دیوونم
به چی خوش باشه دلم میگیری تو حال منو
♫♫♫♫♫♫
به دل نمیشینی اصا انگار نمیشناسم تورو
رفتم با خودم بردم هر چی حس بود
بین ما دو تا فقط ی هوس بود
اون روزی که تسلیم سرنوشتی
تازه میفهمی تنهایی یعنی چی
♫♫♫♫♫♫
من جوری میرم که رد پا جا نذارم
جوریکه تو یکی نتونی بیای دنبالم
من جوری میرم که رد پا جا نذارم
جوریکه تو یکی نتونی بیای دنبالم
********

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • رضا جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی